Tulevien lähtöjen lista ja lähtöajat päivittyvät reaaliajassa.Linja | Määränpää | Lähtöaika | Laituri |
---|
430A 430a | Loimaa | 07:08 kello 07:08. |
431 431 | Hirvikoski | 08:49 kello 08:49. |
432 432 | Alastaro | 12:53 kello 12:53. |
434 434 | Hirvikoski | 15:13 kello 15:13. |
430 430 | Huittinen | 15:44 kello 15:44. |
431 431 | Hirvikoski | 16:58 kello 16:58. |
perjantai 19.9.2025 |
430A 430a | Loimaa | 07:08 kello 07:08. |
431 431 | Hirvikoski | 08:49 kello 08:49. |
432 432 | Alastaro | 12:53 kello 12:53. |
434 434 | Hirvikoski | 15:13 kello 15:13. |
430 430 | Huittinen | 15:44 kello 15:44. |
431 431 | Hirvikoski | 16:58 kello 16:58. |
maanantai 22.9.2025 |
430A 430a | Loimaa | 07:08 kello 07:08. |
431 431 | Hirvikoski | 08:49 kello 08:49. |
432 432 | Alastaro | 12:53 kello 12:53. |
434 434 | Hirvikoski | 15:13 kello 15:13. |
430 430 | Huittinen | 15:44 kello 15:44. |
431 431 | Hirvikoski | 16:58 kello 16:58. |
tiistai 23.9.2025 |
430A 430a | Loimaa | 07:08 kello 07:08. |
431 431 | Hirvikoski | 08:49 kello 08:49. |
432 432 | Alastaro | 12:53 kello 12:53. |
434 434 | Hirvikoski | 15:13 kello 15:13. |
430 430 | Huittinen | 15:44 kello 15:44. |
431 431 | Hirvikoski | 16:58 kello 16:58. |
keskiviikko 24.9.2025 |
430A 430a | Loimaa | 07:08 kello 07:08. |
431 431 | Hirvikoski | 08:49 kello 08:49. |
432 432 | Alastaro | 12:53 kello 12:53. |
434 434 | Hirvikoski | 15:13 kello 15:13. |
430 430 | Huittinen | 15:44 kello 15:44. |
431 431 | Hirvikoski | 16:58 kello 16:58. |
torstai 25.9.2025 |
430A 430a | Loimaa | 07:08 kello 07:08. |
431 431 | Hirvikoski | 08:49 kello 08:49. |
432 432 | Alastaro | 12:53 kello 12:53. |
434 434 | Hirvikoski | 15:13 kello 15:13. |
430 430 | Huittinen | 15:44 kello 15:44. |
431 431 | Hirvikoski | 16:58 kello 16:58. |
perjantai 26.9.2025 |
430A 430a | Loimaa | 07:08 kello 07:08. |
431 431 | Hirvikoski | 08:49 kello 08:49. |
432 432 | Alastaro | 12:53 kello 12:53. |
434 434 | Hirvikoski | 15:13 kello 15:13. |
430 430 | Huittinen | 15:44 kello 15:44. |
431 431 | Hirvikoski | 16:58 kello 16:58. |